نمایش آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بجنورد آغاز شد

بجنورد- ایرنا- نمایش آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، شامل ۱۶ عنوان فیلم منتخب از آثار هنرمندان سینماگر روز چهارشنبه در ۲ سالن سینمایی «گلشن» و «عمیق» بجنورد آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ششمین سال برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره یک هفته ادامه دارد که فیلم های برگزیده از امروز در ۲ نوبت ۱۵ و ۱۸ عصر به نمایش درمی آید و این رویداد تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

حسین فرخنده افزود: فیلم های «مامان» به کارگردانی آرش انیسی، «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار، «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری، «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی، «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «بدو» به کارگردانی مهدی جعفری، «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ زاده در بجنورد اکران می‌شود.

وی گفت: آثار  «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی، «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی، «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی، «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری، «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «روشن» به کارگردانی سیدروح الله حجازی و  «روزی روزگاری آبادان»  به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ از دیگر فیلم هایی است که در این جشنواره به نمایش درمی آید.

فرخنده اظهار داشت: علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های مزبور می‌توانند از سه سامانه فروش بلیت سینما شامل تیکت، ایران تیک، گیشه هفت به صورت اینترنتی و روزانه خریداری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha