نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته از حمایت مردمی برخوردار بوده است

 شیراز- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه شیراز و استاندار فارس در پیام مشترک، نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته را برخوردار از پشتیبانی مردمی یاد کردند و برگزاری جشن‌های مردمی راهپیمایی ۲۲بهمن را از نمونه‌های بارز این جلوه‌های حمایت و اعتماد مردم نامیدند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام و عنایت‌الله رحیمی که به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر این پیام مشترک را صادر کردند نوشتند:‌ دهه مبارک فجر، طلیعه‌ تحقق اراده الهی و خواست مردم در تعیین سرنوشت خویش و طلوع خورشید انقلاب اسلامی بود. انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی باعنوان رخداد مهم عصر حاضر، رژیم ستمگر پهلوی را سرنگون کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری «عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران، پایه گذاری شد.» و با اراده و رأی ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی به عنوان طرحی نو برای حاکمیت مردمسالاری دینی، ارائه شد.

امام جمعه شیراز و استاندار فارس همچنین به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در سال جاری اشاره کردند و بیان داشتند: متناسب با شرایط، ضمن رعایت دستورالعمل‌ها، مردم فهیم فارس، با بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن، در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن، اهتمام جدّی مبذول خواهند داشت.  

همچنین در ادامه عنوان شده است که در آستانه چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همگان در تحکیم وحدت و انسجام ملی، امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی، در راستای همدلی و تحقق شعارهای راستین انقلاب اسلامی و احترام به خواست ملّت بزرگ ایران، بذل عنایت خواهند کرد تا طعم پیروزی، عزت و سربلندی، همچنان کام دوستداران نظام را شیرین و شیرین تر گرداند.

در این پیام  از آحاد مردم شریف فارس برای بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و تجدید عهد با آرمان های پرافتخار شهدای گرانقدر، تداوم بخش مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی دعوت شده است.

چهل ‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" از امروز دوازدهم بهمن‌ماه ۹۹ با شعار "خمینی کبیر قدس‌الله نفس الزکیه، امت ولایی، نصرت الهی" آغاز و چهارشنبه (بیست و دوم بهمن) با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" پایان می‌پذیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha