۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84200620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قوچان‌نژاد: نارضایتی‌ام را در مورد نیمکت‌نشینی ابراز کردم

تهران- ایرنا- مهاجم ایرانی تیم فوتبال زووله، گفت: نارضایتی خود را در مورد نیمکت‌نشینی ابراز کردم اما این نارضایتی به تعهدم به باشگاه‌، مربیان و بازیکنان دیگر خللی وارد نمی‌کند. 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال زووله شب گذشته در چارچوب هفته نوزدهم لیگ هلند به مصاف هراکلس رفت که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

«رضا قوچان‌نژاد» مهاجم ایرانی تیم زووله که هفته گذشته توانسته بود برای تیمش هت‌تریک کند، در دیدار شب گذشته بار دیگر به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

قوچان‌نژاد در خصوص این بازی، اظهار داشت: مطمئن هستم که اگر تماشاگران حضور داشتند بازی را با نتیجه سه بر دو می بردیم. من قبلا حضور آن‌ها را در استادیوم تجربه کرده و تاثیر آن را دیدم. 

وی در مورد گلی که به ثمر رساند افزود: می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارم و خوشحالم که دوباره توانستم آنها را نشان دهم. در مورد من حرف‌های زیادی گفته شد. نارضایتی خود را در مورد نیمکت‌نشینی ابراز کردم اما نارضایتی من به تعهدم به باشگاه‌، مربیان و بازیکنان دیگر خللی وارد نمی‌کند. چه بازی کنم و چه بازی نکنم، چیزی تغییر نخواهد کرد.

مهاجم ایرانی تیم زووله در خصوص توماس بویتینک بازیکن جوان این تیم، عنوان کرد: او ۲۰ سال سن دارد و در آغاز راه خود است. دقیقاً همان کاری را که با بازیکنان دیگر کردم با او انجام خواهم داد و به او کمک خواهم کرد. جنگی بین او و خودم نمی بینم. توماس پسر جوانی است و به حمایت نیاز دارد و من این را می‌دانم زیرا تجربه بازی در باشگاه‌های زیادی را داشتم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha