نماینده مجلس طرح شهید سلیمانی را کار جهادی خواند

تربت‌حیدریه- ایرنا- نمایند مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل ویروس کرونا نمونه کار جهادی خالصانه می‌باشد که یکدلی و وفاق در این طرح به خوبی تبلور یافته ‌است.

به گزارش روز سه‌شنبه دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، محسن زنگنه در جمع مدافعان سلامت شهرستان زاوه افزود: منطقۀ زاوه از نظر موقعیت جغرافیایی و اقتصادی ویژه نیازمند توسعه هرچه بیشتر در حوزۀ سلامت است و تاکنون شاهد اقدامات موثر در این مسیر بوده‌ایم.
وی ادامه داد: مهمترین نیاز زیرساختی شهرستان زاوه تکمیل بیمارستان راشد است که امیدواریم با همراهی خیران اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه هرچه سریعتر فراهم شود، چرا که تکمیل این بیمارستان حرکت بزرگی برای توسعه سلامت منطقه خواهد بود.

نمایند مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های مجموعۀ بهداشت و درمان در مقابله با کرونا گفت: کاری که مدافعان سلامت در این مدت انجام دادند با هیچ واژه و کلمه‌ای قابل توصیف نیست و در نزد پروردگار از اجر بسیار برخوردار خواهد بود ضمن این‌که مردم نیز به خوبی قدردان این تلاش‌های مخلصانه هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه نیز در حاشیه بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی راشد زاوه از پیشرفت ۷۶ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای چهار هزار و ۱۰۰ مترمربع در حال ساخت است.
کامل با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث این بیمارستان هزینه شده افزود: بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه مورد نیاز است.
وی ادامه داد: یک بخش اورژانس با ظرفیت ۱۰ تخت، یک بخش بستری با ظرفیت ۱۸ تخت، دو تخت LDR، دو تخت اتاق عمل، درمانگاه سرپایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و فضاهای پشتیبانی شامل آشپزخانه، لنژری، CSR، پانسیون متخصصین، امحای زباله و حفاظت فیزیکی برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: موافقت اولیه برای چارت تشکیلاتی بیمارستان به منظور جذب و تامین نیروی انسانی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.
دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش قرار دادن شهرستانهای تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به حدود ۳۶۸ هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی ارایه می دهد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha