برد سخت فولاد سیرجان و شهرداری ورامین در هفته بیست و چهارم لیگ والیبال

تهران- ایرنا- در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال ایران تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ورامین به زحمت از سد حریفان خود گذشتند.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال ایران امروز (یکشنبه) با ۶ بازی به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار می‌شود. در مسابقات ظهر امروز، تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ورامین حریفان خود را از پیش برداشتند.

در خانه والیبال، تیم فولاد سیرجان به زحمت و با نتیجه سه بر ۲ مقابل تیم رده سیزدهمی راه‌یاب ملل مریوان به پیروزی رسید. شاگردان محمدرضا تندروان در ست‌های دوم، سوم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۶ به برتری رسیدند و ست‌های اول و چهارم را با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به حریف واگذار کردند.

فولاد با این برد و کسب ۱۶ پیروزی و ۴۷ امتیاز، به صورت موقت یک پله بالا رفت و در رتبه سوم جدول ایستاد. راه‌یاب هم با ۲ برد و ۹ امتیاز همچنان سیزدهم است.

در مسابقه همزمان، شهرداری ورامین ۳ بر ۲ از سد خاتم اردکان گذشت. ست‌های دوم، چهارم و پنجم بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۱ به سود شاگردان مجید تابش‌نژاد به پایان رسید و خاتم در ست‌های اول و سوم با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی دست یافت.

شهرداری ورامین با ۱۱ برد و ۳۳ امتیاز جایگاه تثبیت‌شده‌ای در رده هفتم دارد و خاتم اردکان هم با ۵ برد و ۱۹ امتیاز هنوز در رتبه یازدهم باقی مانده است.

برنامه و نتایج هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال

شهداب یزد ۳ - آذرباتری ارومیه یک

شهرداری قزوین صفر - هورسان رامسر ۳

راه‌یاب ملل کردستان ۲ - فولاد سیرجان ۳

شهرداری ورامین ۳ - خاتم اردکان ۲

هراز آمل - شهرداری گنبد

پیکان تهران - سپاهان اصفهان

تیم‌های شهرداری ارومیه و سایپا در این هفته استراحت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha