۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۵۷
کد خبر: 84190745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ کماندار از استان فارس در پیکارهای مجازی جهانی شرکت دارند

شیراز-ایرنا-رییس هیات تیر و کمان استان فارس گفت: هم اینک ۱۳ کماندار این استان در رقابت‌های جهانی که به صورت مجازی و آنلاین (برخط) برگزار می‌شود، شرکت دارند.

علی روزیطلب، سه شنبه در گفت و کو با با ایرنا بیان داشت: زهرا مرادیان، زهرا حمیدی پور، مهدیه کاظمی، راضیه بنایی، آسیا یگانه فر، فاطمه بنایی،فریده شمسی، امیر علی هنری، میلاد حق پناه جهرمی، محمد حسین بناکار، علی قلیچ خانی،علی شعبانی جهرمی و علی اصغر جوینده، از استان فارس در این رقابت‌های جهانی حضور دارند.

وی افزود: این رقابت‌ها در چهار مرحله برگزار می‌شود که تاکنون سه مرحله آن را در زمان شیوع کرونا پشت سرگذاشته‌ایم.

روزیطلب اضافه کرد: ورزشکاران پس از ثبت نام در سایت فدراسیون جهانی، کُد مخصوص شرکت در مسابقه‌ها را دریافت می‌کنند و سپس در تاریخ مشخص، ورزشکار در باشگاه و یا در هر مکان دیگری در مسافت ۱۸ متر اقدام به پرتاب ۶۰ تیر به هدف که مورد تایید کمیته این رقابت‌هاست، می‌کند.

رییس هیات تیر و کمان استان فارس گفت: امتیاز کسب شده در هدف توسط ۲ داور رسمی در فرم ویژه داوری ثبت و سپس برای فدراسیون جهانی ارسال می‌شود.

روزیطلب ادامه داد:ورزشکاران فارس زیر نظر زهره مردادیان به عنوان مربی مشغول رقابت هستند و در زمان شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از این بیماری، برگزاری این مسابقه‌ها می‌تواند موجب ایجاد انگیزه در بین کمانداران شود ضمن اینکه آنها در یک رقابت جهانی با قوانین و مقررات جدید این رشته ورزشی هم آشنا می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha