استاندار: دولت تعهدات خود را در بزرگراه شمالی  کرج انجام داده است

کرج - ایرنا - نماینده عالی دولت در استان البرز اعلام کرد که دولت تعهدات خود را برای تکمیل بزرگراه شمالی کرج در بخش تامین بودجه این مسیر ۱۷.۵ کیلومتری انجام داده و تا سال آینده بهره برداری می شود.

عزیزاله شهبازی روزدوشنبه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه کنارگذر شمالی کرج، با اشاره به اینکه این پروژه از اهمیت بالایی برای مردم البرز برخوردار است، افزود: بر این اساس روند تکمیل و تسریع در بهره برداری از آن به صورت جدی  در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۱۷.۵ کیلومتر است که توانستیم مشارکت دولت را نیز در آن جلب کنیم، دولت تعهدات خود مبنی بر تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار را بلافاصله پس از حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل پروژه انجام داد.

شهبازی گفت: همچنین  وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج طی تفاهم نامه ای به صورت مشترک تکمیل این پروژه را دنبال کردند.
استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه کمربندشمالی کرج در شرایط اقتصادی کنونی متوقف نشد و پروژه در حال پیشرفت است خاطر نشان کرد:  شهرداری و شرکت زیرساخت راه های کشور طبق زمانبندی مشخص نتوانست اقدام کند و از هفته گذشته که مهندس خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه دیدن کردند، مقرر شد روند این پروژه حیاتی را هر هفته مورد بازدید قرار دهیم.

شهبازی با اشاره به اینکه شهردارو شورای اسلامی شهر کرج با جدیت درصدد تکمیل این پروژه هستند افزود: برای تکمیل این پروژه تا پایان دولت، تمامی تلاش خود را معطوف کرده ایم تا با اتصال کمربند شمالی کرج به ادامه آزادراه همت در البرز بار ترافیک کاهش یابد و تسهیل در تردد را برای مردم همراه داشته باشد.

پروژه کمربند شمالی  توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه به عنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت. 

بزرگراه شمالی کرج در ادامه آزاد راه همت احداث شده و به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می شود. 

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha