۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84185976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی سپاهان: تیم پیکان را بخوبی آنالیز کردیم

۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۴۱
کد خبر: 84185976
مربی سپاهان: تیم پیکان را بخوبی آنالیز کردیم

اصفهان_ ایرنا_ مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با اتخاذ راهبرد مناسب، بازیکنان تیم پیکان تهران را برای دیدار فردا، بخوبی تحلیل و آنالیز کردیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان، عصر پنجشنبه در نشست خبری مجازی پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران افزود: حریف ما تیم خوبی است و در پست های مختلف بخصوص پرتاب اوت، عملکرد مطلوبی دارد.

وی اظهار داشت: سعی ما بر این است تا با برنامه ریزی و استفاده از توان تاکتیک پذیری و فنی بازیکنان خود، تیم پیکان را شکست دهیم.

مرزبان با بیان اینکه سپاهان روند رو به پیشرفتی دارد، افزود: تلاش ما این است که جدای از نتیجه، فوتبال زیبایی را ارایه کنیم تا هر بیننده ای خاصه هواداران از آن لذت ببرند.

وی تصریح کرد: از امتیازات کسب شده رضایت نداریم ولی حرکت تیم ما رو به جلوست و در این زمینه کادر فنی و بازیکنان برای موفقیت و سربلندی تیم، تمام تلاش خود را خواهند کرد.

مرزبان با اشاره به روند دیدارهای قبلی سپاهان گفت: در دیدارهای گذشته ۶ امتیاز مهم از دست دادیم و موقعیت های زیادی توسط بازیکنان از بین رفت ولی آنها اتحاد و همدلی خوبی دارند و از انگیزه بالایی بعنوان داعیه دار قهرمانی برخوردارند.

وی افزود: تلاش ما این است تا هواداران خود را که به تیم ما انگیزه می‌دهند خوشحال کنیم و قهرمان لیگ برتر شویم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پیکان از ساعت ۱۵ فردا جمعه ۲۶ دی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha