سوال ملی از وزرای علوم و راه و شهرسازی در دستور کار مجلس

تهران- ایرنا- منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در جلسه علنی مجلس حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات وفناوری برای پاسخ به سوال رحمت الله نوروزی نماینده علی‌آباد و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندرود در جلسه علنی مجلس حضور می‌یابند.

در جلسه امروز همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات  شوراهای اسلامی کشور، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن بررسی خواهد شد.

بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق دو ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم(۴۴) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح مواد(۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در دستور کار نمایندگان است.

 امروز همچنین نمایندگان ناظر در کمیته هماهنگی اشتغال استان‌ها در ۷ استان و نمایندگان مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان در ۸ استان انتخاب خواهند شد.

انتخاب نمایندگان ناظر در شورای قیمت گذاری و اتخاذ تصمیمات سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی در اجرای جزء ۸ بند ب ماده یک قانون اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی هم در دستور کار مجلس است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha