۲۲ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84182345
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم شهر خودرو: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم اما با این وجود برای برد تلاش می‌کنیم و امیدواریم جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

به گزارش ایرنا محمد نوازی دوشنبه شب در نشست پیش از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان در مسجدسلیمان اظهار داشت: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و برای این بازی تدابیر خاصی داریم، از آنجا که حریف در خانه بازی می کند به شرایط زمین آگاهی دارد و ما این موضوع را به خوبی می دانیم.

وی با بیان اینکه نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و در این فصل با حضور مجتبی حسینی شرایط خوبی دارد افزود: این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و به نوعی جوان تر شده است. آنها در این فصل بازی های خوبی ارائه داده و بسیار جنگنده هستند.

مربی شهر خودرو عنوان کرد: نقاط ضعف و ‌قوت حریف را شناسایی کردیم و مسائل فنی را در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده ایم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از میدان خارج شده و هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: ما در ۲ بازی گذشته عملکرد بهتری نسبت به بازی های قبلی داشتیم و به یک انسجام تیمی رسیده ایم. امیدوارم با اتحاد و همدلی بتوانیم در بازی فردا یک برد دیگر کسب کنیم.

نوازی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش افزود: بازیکن محرومی نداریم ، اما چند بازیکن تیم با مصدومیت جزیی مواجه بوده که امیدواریم با تلاش کادر پزشکی تیم به بازی مقابل فردا برسند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو از ساعت ۱۴:۳۰ فردا سه شنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود. شهر خودرو اکنون با ۱۲ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha