۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84181722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لاپورتا: دیر یا زود باید با رفتن «مسی» کنار بیاییم

تهران- ایرنا- رییس سابق باشگاه بارسلونا گفت: اگر «لیونل مسی» در بارسا نماند، ما باید به حرکت خود ادامه دهیم و دیر یا زود باید با این موضوع کنار بیاییم.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت بین‌المللی گل، گمانه زنی‌ها در خصوص ماندن یا رفتن مسی از بارسا به عنوان مهمترین خبر این روزهای کاتالان‌ها دست به دست می‌شود. قرارداد این فوق ستاره تا ۶ ماه دیگر تمام می شود و بارسایی‌ها پس از تهدید مسی به رفتن از این تیم در تابستان سال گذشته، نگرانند که جدایی او از این باشگاه به واقعیت تبدیل شود. 

«خوان لاپورتا» رییس سابق باشگاه بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود در خصوص آینده مسی در بارسا، اظهار داشت: ای کاش می‌توانستیم که سالگرد ۱۲۵ سالگی باشگاه را در نیوکمپ جدید و با حضور مسی جشن بگیریم. ساخت ورزشگاه جدید کار آسانی نیست و ۲ سال به طول می انجامد اما حل مشکل لئو از مساله استادیوم راحت‌تر است. خیلی خوب می شود اگر با مسی به سالگرد باشگاه برسیم چرا که او می تواند آتش بازی این جشن باشد.  

وی ادامه داد: من حقیقت را می‌گویم. کسی که بیشترین اعتبار، تجربه و عزم را از دید مسی دارد، من هستم چرا که هر آنچه به او گفتم، برآورده کرده‌ام. اگر رییس باشگاه باشم، می‌دانم که چه پیشنهادی از نظر مالی و ورزشی به مسی ارائه دهم. او می خواهد بار دیگر با بارسا قهرمان لیگ قهرمانان شود و باید به او اطمینان دهیم که این امکان وجود دارد.

لاپورتا تصریح کرد: حفظ مسی اولویت ماست. بازیکنان بزرگی از بارسلونا رفتند اما لئو یک بازیکن خاص است. مسی بهترین در جهان و تاریخ است و به همین دلیل است که او برای ما ارزشمند است. این موضوع برای ما بسیار مهم است و هر کاری که لازم باشد را انجام می دهیم.

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا عنوان کرد: اگر مسی در بارسا نماند، ما باید به حرکت خود ادامه دهیم و دیر یا زود باید با این موضوع کنار بیاییم. او هنوز هم سفری طولانی در فوتبال سطح اول جهان دارد اما دوران حرفه‌ای هر ورزشکاری به پایان می رسد در حالی که بارسلونا باید با قدرت به راه خود ادامه دهد.  

درحالیکه باشگاه بارسلونا برای برگزاری انتخابات ریاست باشگاه در روز ۲۴ ژانویه آماده می شود خوان لاپورتا یکی از نامزدهای مهم این انتخابات مدعی شد حمایت لیونل مسی را دارد و همین حمایت باعث می شود او نسبت به سایر نامزدها متمایز باشد. لاپورتا در فاصله سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ به مدت هفت سال ریاست باشگاه بارسلونا را به عهده داشت و حالا برای انتخابات ریاست این باشگاه که در تاریخ ۲۴ ژانویه برگزار می شود، نامزد شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha