۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84180741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفت آبادان با شکست نساجی صدرنشین شد

۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۵۶
کد خبر: 84180741
نفت آبادان با شکست نساجی  صدرنشین شد

ساری - ایرنا - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر نساجی مازندران در قائمشهر صدر جدول لیگ برتر را به تصرف خود درآورده است.

به گزارش  ایرنا ، دیدار دو تیم در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های ایران ساعت ۱۵ عصر امروز یکشنبه ۲۱ دی ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و با تک گل دقیقه ۳۶ طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت آبادان به سود این تیم خاتمه یافت.
نساجی در حالی متحمل شکست در این دیدار خانگی شد که حامد شیری کاپیتان تیم پنالتی دقیقه ۷۰ به نفع تیمش را از دست داد و با ضربه آرام او ، توپ در اختیار فرزین گروسیان دروازه بان صنعت نفت آبادان قرار گرفت.

صنعت نفت که با  پیروزی برابر نساجی مازندران  و کسب سه امتیاز این دیدار به  نخستین پیروزی خارج از خانه خود در این فصل از رقابت های  لیگ برتر دست یافت ، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و یک بازی بیشتر صدر جدول را تصاحب کرد.
نوار ناکامی تیم نساجی مازندران هم با این شکست خانگی برای ششمین هفته متوالی ادامه یافت تا تنها نماینده استان های شمالی کشور در لیگ برتر فوتبال کشور با ۸ امتیاز از ۱۰ بازی اخیر در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی جا خوش کند.

وحید فاضلی سرمربی  نساجی مازندران در این بازی  نیما میرزازاد ، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، علی داوران، محمود قائدرحمتی، فرزاد زامهران ، مهرداد بایرامی ، کریم اسلامی و مهدی نظری را به زمین فرستاد. سرمربی نساجی در این دیدار سه تعویض هم داشت که طی آن بهزاد داوودی به جای فرزاد زامهران وارد زمین شد ، میلاد کمندانی جای مهرداد بایرامی را در زمین گرفت و امیرحسین یحتی زاده هم به جای کریم اسلامی به زمین فرستاده شد.
 سیروس پورموسوی ها نیز فرزین گروسیان، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، حسین زواری، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید ، طالب ریکانی و علی آل کثیر را در این دیدار بازی داد.سرمربی نفت آبادان هم در این دیدار چهار تعویض انجام داد که طی آن فاخر تهامی در دقیقه ۲۵ جای عبدالله ناصری را گرفت ولی در دقیقه ۷۵ جایش را به محمدرضا غبیشاوی داد. احمد شریعت زاده هم در دقیقه ۴۰ به جای حسن بیت سعید وارد زمین شد و حکیم نصاری هم جای علی آل کثیر را گرفت.
 حمید حاج ملک قاضی،  جلیل شعرانی و عسگر محمدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha