فراکسیون حزب الله: شهید سلیمانی نماد مبارزه با استکبار و صهیونیزم است

تهران- ایرنا- فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان اعلام کرد که شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با استکبار و صهیونیزم جهانی است.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای رادیو النور، این فراکسیون روز پنجشنبه در بیانیه‌ای به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزوده که این شهید والا مقام نماد مبارزه شرافتمندانه با استکبار و صهیونیزم جهانی و تروریست‌های تربیت شده آنهاست.

فراکسیون پارلمانی حزب الله ادامه داده است: وظیفه ما این است که از سپهبد شهید سلیمانی تجلیل به عمل آوریم، او نماد مبارزات شرافتمندانه بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیام بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سلیمانی و ابو مهدی المهندس این است که مقاومت به رویکرد و ائتلافات خود برای دفاع از مردم و کشورهایی که با استکبار مبارزه می‌کنند، ادامه می‌دهد.

در بخش دیگری از بیانیه این فراکسیون تاکید شده است: در نخستین سالگرد ترور فرماندهان پیروزی، فراکسیون وفاداری مقاومت، نسبت به ایستادگی جسورانه مردم عراق در برابر حامیان تکفیری‌ها به خود می‌بالد و به مردم بزرگ ایران، رهبری فرزانه و شجاع و مقام‌های این کشور افتخار می‌کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: سیاست جنایتکارانه ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و همراهانشان رسوایی و ننگ بزرگی برای عاملان این ترور به دنبال خواهد داشت و گذشت روزها حجم و عظمت آنچه را ایران برای دفاع از انسانیت و ملت‌ها و وطن ما در برابر قدرت‌های اشغالگر و سلطه‌گر انجام داد و ایثارگری‌های آن را برملا خواهد کرد.

پیش‌تر نیز «ایهاب حماده» نماینده فراکسیون وفاداری در مراسم رونمایی از بیلبورد تصویر سردار سپهبد شهید سلیمانی و المهندس در شهر مرزی «السکمانیه» گفته بود که در شخصیت شهید سلیمانی، نبوغ سیاسی، برنامه‌ریزی استراتژیک و کار میدانی و اجرایی ترکیب شده بود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز یکشنبه شب در سخنرانی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: باید به شهدای مقاومت وفادار بود و نباید درباره آنها سکوت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha