۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1203
کد خبر: 84176417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان در بستر بیماری

تهران - ایرنا - «محمدرضا آقانیا» نایب قهرمان نوجوانان جهان و دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان آرژانتین مدتی است که با بیماری دسته و پنجه نرم می کند و هم اکنون نیز در بیمارستانی در تهران بستری است.

به گزارش ایرنا، آقانیا به علت ابتلا به سرطان پروستات در بیمارستانی در تهران بستری است و هزینه‌های زیاد درمان و عمل جراحی مشکلاتی را برای او و خانواده‌اش ایجاد کرده است.

پدر این آزادکار مازندرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: الحمدالله محمدرضا را ۲ روز پیش به بیمارستان کسری آوردیم و تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون شرایط خوبی دارد.

وی اظهار داشت: تاکنون ۳۰ میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز کردیم و هنوز دقیقا از هزینه‌های کلی درمان خبر نداریم. باید با پزشک معالج او درباره وضعیت و زمان ترخیص پسرم صحبت کنم.

آقانیا یادآور شد: چند وقتی است که محمدرضا به علت بیماری در بیمارستان است و متاسفانه سازمان یا ارگانی به ما کمکی نکرده است و البته دوست هم نداریم که از کسی درخواست کنیم.

وی یادآور شد: به هر حال هر قدر هم که هزینه درمان پسرم باشد به هر طریقی باشد جور می‌کنم تا دوباره پسرم سلامتی خودش را به دست آورد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha