۱۶ دی ۱۳۹۹، ۳:۴۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84174036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش شبانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری دهها زخمی برجا گذاشت

تهران – ایرنا – منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند: در یورش شبانه نظامیان صهیونیستی به جنوب کرانه باختری دهها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، نظامیان صهیونیست دوشنبه شب به شهرک «بیت أمر» واقع در استان الخلیل در جنوب کرانه باختری یورش بردند و در پی آن جوانان فلسطینی با آن ها درگیر شدند که در نتیجه این درگیری، دهها فلسطینی به ضرب گلوله پلاستیکی و استشمام گاز اشک‌آور مصدوم شدند.

همچنین درگیری های دیگر نیز در اردوگاه «العروب» واقع در شمال الخلیل به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه به وقوع پیوست.

پیش تر نیز وزارت بهداشت فلسطین از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در طولکرم خبر داد که ۸۱ بیمار در آن بستری هستند.

شهرک‌نشینان صهیونیست دوشنبه با حمایت و پشتیبانی نظامیان رژیم اشغالگر قدس، بار دیگر به مسجدالاقصی یورش برده و غیر قانونی وارد این مکان مقدس شدند.

همزمان، منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم اشغالگر صبح دوشنبه به منطقه «سبسطیه» در شمال «نابلس» در کرانه باختری یورش برده و تعدادی فلسطینی را بازداشت کردند.

شهرک‌نشنیان صهیونیست هر بار بدون توجه به اعتراضات اداره اوقاف اسلامی قدس، با پشتیبانی پلیس این رژیم به مسجدالاقصی یورش می‌برند، این در حالی است که مسئولان «حماس» تاکنون چندین بار درباره هرگونه تعرض صهیونیست‌ها به این مسجد هشدار داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha