نوبخت :اعتبار مورد نیاز به مناطق سیل زده جاسک اختصاص می‌یابد

بندرعباس - ایرنا - معاون رییس جمهوری گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل زیرساخت‌های مناطق سیل زده جاسک با درخواست استانداری هرمزگان به این مناطق اختصاص می‌یابد.

محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده جاسک ( روستای سدیچ ) اظهار داشت: استانداری هرمزگان هر آنچه اعتبار برای تسریع در روند بازسازی این مناطق نیاز دارد را در نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه اعلام کند.

وی ادامه داد: پس از دریافت این نامه آن را به هیات دولت برده تا درصورت تصویب در اولین هفته پس از مصوب شدن به هرمزگان اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: مردم این مناطق در زمینه خانه‌های بهداشت، موتور سیکلت برای جابه‌جایی بهورز، راه به خصوص مرمت پل‌های تخریب شده و معیشت با مشکل‌هایی روبه‌رو هستند که باید به سرعت برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطر نشان کرد: بارها برای حضور در این مناطق برنامه‌ریزی کردم که بنا به دلایل مختلفی اجرایی نشد و امروز برای شنیدن سخن مردم و بازدید از این مناطق به هرمزگان سفر کرده‌ام.

نوبخت بیان داشت: استاندار در بدو ورود به جاسک مباحث و مسائل مطرح برای حل مشکل‌ها را بیان کرد که آن‌ها را پیگیری می‌کنیم تا ساکنان این مناطق نگرانی نداشته باشند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور سدیچ جاسک را به مقصد روستای دولت آباد شهرستان بشاگرد ترک کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha