مکتب سردار شهید سلیمانی حاج قاسم‌ها را تربیت می‌کند

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نام‌های ماندگار تا ۱۰۰ سال آینده هم نابود شدنی نیست زیرا مکتب شهید سلیمانی حاج قاسم‌ها را تربیت می‌کند.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا روز پنجشنبه در نشست تجلیل ۲۰۰ نفر از کارگران شهرداری و پارکبانان زاهدان اظهارداشت: سردار شهید سلیمانی انسان بزرگ و کم‌نظیری در تاریخ بود ما میراث‌دار حیات و ممات دهها هزار انسان‌های مختلفی هستیم که آمده و رفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ صحنه ظهور انسان‌های خوب و بد بوده افزود: در طول تاریخ نام انسان‌های خوب در صفحات ماندگار می‌شود انسان‌هایی که نامشان به نیکی یاد شده، مردمی بودن و خدمت به مردم رمز ماندگاری این افراد است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سلیمانی با تقوا، اخلاص، معرفت و مردمی بودن محبوب دل‌ها بود این شهید به صفت‌ها جایگاه و ارج و قرب داد باید در نظر داشت تقوا در بین انسان‌ها متفاوت بوده و افراد به واسطه تقوا ارزش و جایگاه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب را مستضعفان و کارگران حفظ کردند تصریح کرد: در جنگ بسیاری از فرمانده‌هان کارگر بوده و به شهادت رسیدند.

سرهنگ کیخا خاطرنشان کرد:مسوولان باید خدمتگزار مردم باشند در این حالت همه چیز درست شده و سر جایش قرار می‌گیرد اگر شرایطی باشد باید روایات پیامبر(ص) را اجرایی و بر دست کارگران بوسه زنند.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha