۹ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹
کد خبر: 84166253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا، سرما و برف در انگلیس اختلال ایجاد کرد

لندن – ایرنا – بارش برف، سرما و یخبندان در بیشتر مناطق انگلیس در کنار همه‌گیری ویروس کرونا، آمد و شد وسایل نقلیه و همچنین خرید آنلاین مواد غذایی را مختل کرده است.

به گزارش سه شنبه ایرنا، بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پی بارش سنگین برف و کاهش سرمای هوا ارائه خدمات آنلاین و بیرون بر خود را متوقف و زمان تحویل را به هفته‌های آینده موکول کرده‌اند.

این شرایط باعث شده تا اقشار آسیب پذیر از جمله افراد مسن که به دلیل همه‌گیری کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند برای تهیه مواد غذایی با مشکلات جدی مواجه شده‌اند.

سازمان‌های خیریه برای کمک به آسیب دیدگان، به کمک اهالی محلی متوسل شده‌اند. کارولین آبراهامز مدیر موسسه خیریه «ایج‌ یوکه» می‌گوید که بدی آب‌وهوا، همه‌گیری کرونا و اختلال در تامین مواد غذایی از اروپا بر اثر برگزیت طوفانی را به پا کرده که غیر قابل انتظار است.

در همین حال پلیس در مناطق آسیب دیده با اشاره به لغزندگی سطح خیابان‌ها به شهروندان توصیه کرده که تا حد امکان از رانندگی پرهیز کنند. گزارش‌ها از افزایش شمار تصادفات خیابانی در روزهای گذشته حکایت دارد.

پلیس می‌گوید که عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در ۱۲۰ هزار کیلومتر از اتوبان‌های این کشور انجام‌ شده است.

در همین حال خدمات بسیاری از شرکت‌های ریلی به دلیل بدی آب و هوا لغو و یا با تاخیرهای طولانی مواجه شده است.

سازمان هواشناسی برای بیشتر مناطق انگلیس، اسکاتلند و ولز هشدار زرد صادر و بارش سنگین‌تر برف را پیش بینی کرده است. سرمای هوا در مناطق غرب اسکاتلند هم پیش بینی می‌شود که امشب به منفی ۱۰ درجه سانتیگراد برسد.

دو روز پیش هم طوفان موسوم به بلا با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت مناطق ساحلی در انگلیس و فرانسه را در نوردید و سبب قطعی برق شد.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha