شهید سلیمانی حامی عملیات‌های مقاومت فلسطین بود

قم-ایرنا- سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین گفت: شهید سردار سلیمانی همیشه عملیات‌های مقاومت فلسطین را در غزه، کرانه باختری، قدس و چه توسط عرب‌های ساکن در مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی و چه در اماکن دیگر گرامی می‌داشت و حامی آن بود.

 ابومجاهد، عصر دوشنبه در همایش جبهه جهانی شباب المقاومه به مناسبت اولین سالگرد شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس در مدرسه معصومیه قم، افزود: این فرمانده والامقام همواره اقدام به اطلاع یافتن از ریزترین جزئیات مربوط به فعالیت‌های مقاومت می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی انواع پشتیبانی را نسبت به مقاومت فلسطین انجام می‌ داد و تحول بزرگی در موازنه بازدارندگی و قواعد با رژیم صهیونیستی به وجود آورد.

سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین افزود: فرمانده‌ای که فرزندان ملت ما را به نبرد با دشمن صهیونیستی تشویق می‌کرد و مترصد و در انتظار لحظات پیروزی و تسلط مقاومت فلسطین بود.

وی ابراز کرد: ما در فلسطین این شهادت را از دست دادن فرمانده‌ای بزرگ و عزیز در دل‌های خود برمی‌شمریم اما یقین داریم که جمهوری اسلامی، بسیاری از چنین مردانی را تقدیم خواهد کرد که به‌مانند فرمانده بزرگ و عزیز، شهید قاسم سلیمانی، در دل‌های ما هستند و افرادی که طبق راه ایشان پیش می‌روند به‌عنوان افرادی که طبق راه حق پیش می‌روند و وظیفه و تکلیف شرعی محول‌شده به خود را انجام می‌دهند، برمی‌شمریم.

وی تصریح کرد: مقاومت فلسطین مردی بزرگ و پشتیبانی در تمامی سطوح را از دست داد؛ مردی که در هیچ لحظه‌ای و در هیچ صورتی در بهبودی عملکرد مقاومت و سربلندی و قدرت آن از نظر یاری‌رسانی و توصیه و ارشادات و از نظر لجستیک و نیز میدانی ما را رها نکرد و کنار ما بود و شریک ما در پیروزی‌هایی که مقاومت اسلامی و مقاومت فلسطین آن‌ها را در غزه محقق کرد، بود.

ابومجاهد گفت: شهید سلیمانی در هر دیداری ما را به جهاد و مقاومت و تداوم آن تشویق می‌کرد و در این راه وعده پیروزی بر دشمن صهیونیستی را به ما می‌داد و به ما می‌گفت که "این دشمن از خانه و تار عنکبوت نیز سست‌تر است".

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی با حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به ۲ خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و تَنی چند از اعضای الحشد الشعبی در اطراف فرودگاه بغداد آنان را به شهادت رساندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha