۱۰ ویژه برنامه فرهنگی حماسه ۹ دی در البرز به اجرا درآمد

کرج - ایرنا - مسوول فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی گفت: ۱۰ ویژه برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت این حماسه در استان البرز اجرایی شده است.

سرهنگ سعید صادقی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: برگزاری مراسم ۹ دی در مصلای کرج، رژه موتورسواران، برگزاری مراسم در امامزاده طاهر(ع) در ۱۱ دی ماه، گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی ۱۲ دی در پارک تنیس و ۱۶ دی ماه همزمان با چهلمین روز  شهادت شهید فخری زاده و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفر صادق(ع) از جمله این برنامه ها است.

وی اضافه کرد: بخشی از برنامه ها به مناسبت سالروز شهادت شهیدحاج قاسم  سلیمانی برنامه ریزی شده که تا  پایان دی ماه و با توجه به شرایط کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی خواهند شد.

صادقی با بیان اینکه فتنه ۸۸ به خاطر آسیب ها و خسارات فراوان خود در حافظه ملت ایران فراموش نخواهد شد، گفت: این فتنه  ضمن تشدید  تحریم ها ، سرمایه گذاری خارجی را نیز در کشور به مخاطره انداخت و میلیارد ها تومان خسارت به بار آورد.

وی  با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: تولید بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی مشترک در قالب های مختلف از جمله فیلم، نماهنگ و انیمیشن، ساخت ۲ تیزر داستانی با محوریت انتقام سخت، نماهنگ ۲ زبانه به نام ۲۱، پادکست صوتی و تله تئاتر از جمله فعالیت هایی است که از ابتدای دی ماه انتشار آنها آغاز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هشتمین مرحله کمک های مومنانه اشاره و خاطر نشان کرد: این مرحله در روز جمعه همین هفته برگزار که علاوه بر کمک های معیشتی اهدای جهیزیه، لوازم التحریر و تبلت به دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

صادقی گفت: هدف ما این است که آرمان های انقلاب و ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی که خدمت به محرومان است فراموش نشود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha