رییس کمیسیون امور بین‌الملل بلاروس ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون دائمی امور بین الملل مجلس نمایندگان بلاروس ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد و گفت: این اقدام اساس تعامل بین کشورها را از بین می‌برد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا،آندری ساوینیخ همچنین در گفت وگو با سعیدیاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس ترور وحشیانه شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرد.

 ساوینیخ در گفت وگو با خبرگزاری رسمی بلاروس(بلتا) هم گفت: ترور دانشمند ایرانی عملی تروریستی است که پایه‌های تعامل بین کشورها را از بین می‌برد.

 این نماینده پارلمان بلاروس اظهار داشت: ما ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی را اقدامی تروریستی می‌دانیم که پایه و اساس تعامل بین کشورها را از بین می‌برد.

به گفته ساوینیخ افرادی که مرتکب این جنایت شدند به مبانی قانونی تمدن مدرن حمله ور شده و  ما را به پرتگاه هرج و مرج و درگیری سوق می‌دهند.

به گزارش ایرنا، تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha