مسوول بسیج حقوقدانان: ۱۰۰۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند

بوشهر-ایرنا- مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت: ۱۰۰۰ زندانی جرایم غیر عمد سراسر کشوربا اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه آزاد شدند.

سهراب انبارکی روز دوشنبه در نشست با اعضای بسیج حقوقدانان استان بوشهر، افزود: بدهی این تعداد از زندانیان آزاد شده ۹۰ میلیارد تومان بود که همه این مبلغ از محل کمک‌های مردمی و خیرین تامین شد.

وی ادامه داد: باتوجه به تاکید رهبر انقلاب برای ادامه کمک‌های مومنانه، به جای توزیع بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و زندانی، کمک‌های مومنانه به سوی کمک به آزادی زندانیان رفت تا پس از رهایی از بند برای معیشت خانواده‌ خود تلاش کند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان اظهارداشت: آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد طرح ارزشمندی است که اجرای آن از بوشهر آغاز شده است و امیدواریم در آینده شاهد جهشی باشیم تا هیچ زندانی تنگ دست جرایم غیرعمد نیز در زندان‌های این استان حضور نداشته باشد.

انبارکی گفت: لازم است آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در مرکز و همه شهرستان‌های بوشهر با مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی و ستاد دیه این استان در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: طرح آزادسازی زندانیان تنگ دست در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha