از انتخاب رسمی آلکنو تا درخشش کنایه آمیز قلعه نویی در غیاب استقلال

تهران- ایرنا- در سومین روز از آذرماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

به گزارش ایرنا، در سومین روز از آذرماه، بسته ورزشی ایرنا با اخبار متنوعی از ورزش ایران و جهان به سراغ شما آمده است. با منتخب فعالیت امروز تحریریه ورزشی ایرنا همراه باشید.

ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر؛ قدرت نمایی ژنرال در غیاب استقلال

در ترکیب منتخب هفته دوم رقابت های لیگ برتر گل گهر بیشترین نماینده را داشت و خبری از استقلال نبود. توضیحات تکمیلی را در اینجا تماشا کنید.

مطهری: پرسپولیس مشکل گلزنی ندارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ثابت کرد مشکل گلزنی ندارد و برخی در ارزیابی پرسپولیس عجله می‌کنند. در اینجا با مشروح این گفت و گوی اختصاصی همراه باشید.

«وقتی همه خواب بودند»؛ فُکاهی صامت فدراسیون تیراندازی

آذرماه از راه رسیده و حدود دو ماه از تعطیلی تمرینات تیم ملی تفنگ می‌گذرد و اگر چه مدتهاست که مسوولان همگی در جریان مشکلات تیراندازی و اهمیت آغاز دوباره تمرینات هستند، اقدام موثری صورت نگرفته است. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

«آلِکنو» به‌طور رسمی سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد

«ولادیمیر آلکنو» با امضای قرارداد، به طور رسمی سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران شد. جزییات بیشتر در اینجا قابل رویت است.

رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا پنج سال محروم شد

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پس از تحقیقات کمیته اخلاق، «احمد احمد» رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا(کاف) را به مدت پنج سال از فعالیت فوتبالی محروم کرد. ادامه خبر در اینجا قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha