۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84121046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«مسی» از فهرست دیدار بارسا برابر دینامو کنار رفت

تهران- ایرنا- براساس تصمیم سرمربی باشگاه بارسلونا، «لیونل مسی» از فهرست دیدار برابر دیناموکی‌اف در لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.

به گزارش ایرنا، آبی‌اناری‌ها فرداشب (سه‌شنبه) در دیدار برگشت مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان میهان تیم اوکراینی است.

کاتالان‌ها دیدار رفت در نیوکمپ را با نتیجه دو بر یک پیروز شده بودند؛ در این دیدار ستاره آرژانتینی آبی‌اناری‌ها از روی نقطه پنالتی یکی از دو گل تیم تحت هدایت «رونالد کومان» را به ثمر رساند.

با این حال، براساس گزارش‌ها سرمربی هلندی بارسا حالا تصمیم گرفته است تا اعجوبه ۳۳ ساله این تیم را از فهرست سفر به کی‌اِف کنار بگذارد؛ علاوه بر این، «فرانکی دی‌یونگ» نیز با تشخیص کومان از فهرست کنار گذاشته شده است.

تیم تحت هدایت کومان در لالیگا شرایط نابسامانی را تجربه می‌کند و تا اینجای کار از ۲۴ امتیاز ممکن تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده است.

«جوزپ ماریا بارتومئو» رییس سابق این باشگاه نیز به ‌تازگی بعد از انتقادات فراوان به همراه هیات مدیره از سمت خود استعفا کرده و این در حالی است که انتخابات ریاست این باشگاه نیز اوایل سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

مشکلات مدیریتی موجود در نیوکمپ تابستان سال جاری و بدنبال شکست تحقیرآمیز آبی‌اناری‌ها برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان فصل گذشته، مسی را بر آن داشت تا پس از بیش از ۱۵ سال تمایل خود را برای ترک بارسلونای دوست‌داشتنیش ابراز کند؛ هرچند وی اندکی بعد از تصمیم خود منصرف شد و بدین ترتیب تا پایان فصل جاری در نیوکمپ خواهد ماند.

«جرارد پیکه»، «سرخیو بوسکتس»، «آنسو فاتی» و «سرجی روبرتو» نیز به‌دلیل مصدومیت قادر به‌همراهی بارسا نخواهند بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha