رسانه ها از ظرفیت بالایی برای نشاط آفرینی برخوردارهستند

کرج - ایرنا - رییس بسیج رسانه استان البرز با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های رسانه ها و خبرنگاران استان گفت : رسانه های جمعی از ظرفیت بالایی برای نشاط آفرینی و شادابی در جامعه برخوردار هستند.

ابراهیم نوروزی فر روز سه شنبه در بازدید مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از سازمان بسیج رسانه این استان افزود: اگر خبرنگاران را حمایت کنیم آن ها می توانند نشاط و شادابی را در این شرایط کرونایی به جامعه برگردانند.

وی بیان داشت : انتظار می رود مدیران متعهد و دلسوز به توانمندی های رسانه و خبرنگاران برای انعکاس اخبار و تنویر افکار عمومی اعتماد کنند و از اصحاب را از خود بدانند.

نوروزی فر،  رسانه را مهمترین عامل در فرهنگ سازی و به ثمررساندن ایده های مدیران، صنعتگران و متولیان امور نیکوکاری و آموزشی دانست و اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولین هستند که می توانند با ابزار خود در جامعه فرهنگ سازی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است که در تمام موارد دخیل است، گفت: رسانه های ما به عنوان خط مقدم در جبهه جنگ نرم هستند و خبرنگاران بی ادعا در تمام شرایط زمانی و اقلیمی حضور داشتند و با کمترین مزایا مطالبات مردم و مسوولین را منعکس کرده اند.

نوروزی فر افزود: مدیران استانی می توانند از خبرنگاران حق و آنانی که به درستی قلم می زنند و قلم فروشی نمی کنند در ظرفیت اطلاع رسانی استفاده کنند.

وی ادامه داد: خبرنگارانی که سالم کار می کنند باید سهمی از این جامعه ای که در آن کار می کنند، داشته باشند.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا برای خبرنگاران معضلات و مشکلات مختلفی پیش آمد زیرا آن ها در دل مردم و کرونایی ها رفتند و حتی باعث شد دفاتر برخی از نشریات تعطیل شود و دورکاری کنند که باعث کم شدن درآمدشان شد.

مدیر بسیج رسانه استان البرز اضافه کرد: خبرنگاران  استان از درآمد بسیاری پایینی برخوردار بوده و بیشتر آنان متکی به درآمد اندک خود هستندکه اگر حمایت شوند می توانند سالم تر کار کرده و با نگاه تیزبیانه خود مطالبه گری بهتری از مدیران داشته باشند.

وی یادآور شد: بایستی مدیران توانمند استان تفکر و نوع دید خود را نسبت به رسانه تغییر داده و آن ها را جزیی از خودشان بدانند.

معرفی کارخانه های گمنام توسط خبرنگاران

نوروزی فر با بیان اینکه در استان کارخانجاتی داریم که گمنام هستند و در زیر تبلیغات کارخانه های برند در حال له شدن هستند، گفت: این کارخانه ها به تنها چیزی که فکر نمی کنند هزینه کردن در تبلیغات است و ما برای حمایت از این کارخانجات و همچنین حمایت از خبرنگاران پیشنهاد انجام تورهای رسانه ای را داده ایم.

وی افزود: خبرنگاران ابزاری در دست دارند که همان روزنامه‌،‌ سایت و قلم شان هست که می توانند این کارخانجات را معرفی و به نوعی تبلیغ کنند و صاحبان این کارخانجات بدون اینکه هزینه زیادی کنند و فقط با اختصاص بخش کوچکی از تولیداتشان در این ایام کرونایی از این خبرنگاران حمایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =