نمایندگان از وزارت اطلاعات برای دستگیری فرج الله چعب قدردانی کردند

تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس از اقدام وزارت اطلاعات برای دستگیری سرکرده گروهک حرکه النضال مسبب اصلی حادثه تروریستی شهریور ۹۷ اهواز قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «علی کریمی فیروزجایی» در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۲۶ نفر از نمایندگان در قدردانی و حمایت از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد که در این بیانیه آمده است: شناسایی و به دام انداختن «فرج الله چعب» سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب حرکه النضال عامل اصلی حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور ۹۷ اهواز و دیگر اقدامات ددمنشانه با اقدام وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران مایه فخر و مباهات و التیامی بر زخم های برجا مانده از است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ملت ایران به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی و اذناب و عوامل زبون آنها در منطقه، از این اقدام شجاعانه و انقلابی حمایت و از آن تقدیر می کنیم.

فیروزجایی خاطرنشان کرد: دستگیری جمشید شارمهد و ضربات کاری به هسته های ترور علیه ملت ایران را نیز به محضر مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و با اعلام حمایت مجدد خود از اقدامات قاطع و انقلابی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات آمادگی خود را برای هرگونه اقدام در راستای نابودی کامل عوامل و هسته های ترویستی و ضد انسانی اعلام می نماییم.

به گزارش ایرنا، وزارت اطلاعات ۲۲ آبان ماه در بیانیه ای اعلام کرد: عامل اصلی حمله تروریستی خونین ۳۱ شهریور ۹۷ اهواز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی و به دام افتاد.

در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ یک گروه مسلحانه تروریستی تجزیه طلب، در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز ، این آیین و مردمی که نظاره‌گر رژه بودند را مورد حمله مسلحانه قرار دادند که ۲۵ نفر شهید و ۶۸ نفر زخمی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha