آغاز هفته کتاب با اشتراک عکس‌های برتر کودکان و نوجوانان هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- اشتراک عکس‌های برتر فراخوان پنج‌شنبه‌های عکس کودکان و نوجوانان هرمزگان از "کتاب‌های دوست داشتنی من" در نخستین روز از هفته کتاب آغاز شد.

نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان روزشنبه در این باره گفت: کتاب‌های دوست داشتنی من، عنوان فراخوان پنج شنبه‌های عکس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان است که از ۱۳ آبان هم زمان با روز دانش آموز منتشر شده است.

فاطمه غفاری سروستانی افزود: از امروز ۲۴ آبان ماه به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی آثار برتر این فراخوان به همراه مشخصات کتاب و خلاصه‌ای از آن در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان نوجوان کانون هرمزگان، سایت کانون هرمزگان و گروه‌های مجازی منتشر شده است.

وی با اشاره به دریافت ۳۰۰ اثر از فراخوان پنج شنبه‌های عکس کانون به دبیرخانه انجمن عکاسان نوجوان کانون هرمزگان، بیان داشت: علاقه‌مندان ۷ تا ۲۲ ساله در این فراخوان عکاسی شرکت کردند.

نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان ادامه داد: در بخش ویژه فراخوان عکاسی کتاب دوست داشتنی من  تمامی مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری نیز شرکت کردند.  

غفاری سروستانی هدف از برگزاری فراخوان کتاب‌های دوست داشتنی من، را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: از آثار برتر تقدیر و نمایشگاه مجازی آثار نیز در صفحه اینستاگرام انجمن  به نشانی  anjoman_akkasi_hormozgan@  و بخش گالری سایت کانون هرمزگان به آدرس hormozgan.kpf.ir  بارگذاری می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha