۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱
کد خبر: 84106575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هکتار از اراضی ملی در اردبیل رفع تصرف شد

۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱
کد خبر: 84106575
۳۰ هکتار از اراضی ملی در اردبیل رفع تصرف شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با همکاری یگان حفاظت و مشارکت مردمی، ۳۰ هکتار از اراضی ملی در یکی از روستاهای اردبیل رفع تصرف شد.

به گزارش ایرنا، شهامت هدایت روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود: این اراضی در روستای کرد قشلاقی شهرستان اردبیل واقع بود و از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال برگردانده شد.

وی حفاظت از انفال و اراضی ملی را اساسی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه سازمانی مجموعه منابع طبیعی دانست و گفت: اقدامات حفاظتی در قالب گروه‌های گشت و مراقبت و رصد روزانه عرصه‌های ملی با جدیت دنبال می‌شود و در دستور کار قرار دارد.

هدایت افزود: امسال تخریب جنگل و مرتع نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل همچنین با اشاره به اجرای طرح کاداستر با هدف تثبیت مالکیت اراضی ملی بیان کرد: تثبیت ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان در دستور کار امسال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بوده و بیش از ۷۰ درصد آن تحقق یافته است.

وی با تشکر از همراهی و همکاری دستگاه قضایی و نظارتی با گشت یگان حفاظت منابع طبیعی در برخورد قاطع با متصرفان زمین و اراضی ملی گفت: درخواست داریم مردم با مشاهده هرگونه موارد مشکوک به تصرف بلافاصله با تلفن ۱۵۰۴ تماس گرفته و مراتب را جهت پیشگیری و برخورهای قاطعانه و قانونی اطلاع دهند.

استان اردبیل یک میلیون و ۵۰ هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان بند و ۶۵ هزار هکتار جنگل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha