۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۵۵
کد خبر: 84105888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ تن تریاک در یزد کشف شد

۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۵۵
کد خبر: 84105888
بیش از ۲ تن تریاک در یزد کشف شد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران در یک عملیات مشترک با پلیس استان فارس ۲ تن و ۱۹۷ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف شد.

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و باندهای وارد کننده موادافیونی، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد تحرکات یک باند بزرگ را مدنظر قرار دادند.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: ماموران با کار گسترده اطلاعاتی متوجه شدند اعضای این باند قصد انتقال یک محموله سنگین موادمخدر از مرزهای شرقی کشور به استان‌های مرکزی را دارند.

فرمانده انتظامی یزد خاطر نشان کرد: پلیس با رصد دقیق، محل تردد تریلی حامل این محموله را در فارس شناسایی کردند و پس از هماهنگی لازم، در یک عملیات مشترک، خودرو در ایستگاه بازرسی قطرویه شهرستان نی‌ریز فارس توقیف شد.

بهدانی‌فرد با اشاره به دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان و تحویل آنها به مقام قضایی گفت: مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای واردکننده موادمخدر در دستور کار قرار دارد و نیروی انتظامی در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است.

در سال‌جاری  ۲۶ تن انواع موادمخدر در استان یزد کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۳ درصد افزایش دارد و ۲۹ باند اصلی مواد افیونی نیز متلاشی شد .

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر نیز مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha