۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 837
کد خبر: 84091727
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به طرح جمعیت و تعالی خانواده در دستور کار مجلس قرار گرفت

تهران - ایرنا - رسیدگی به طرح جمعیت و تعالی خانواده، بررسی مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و نیز گزارش مشکلات تامین ارز و توزیع نهاده‌های دامی در دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه محاسبات در مورد طرح یک فوریتی تامین کالای اساسی و نیز گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق دو ماده به کتاب پنجم قانون مجازارت اسلامی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی صربستان و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده  است.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه عضویت سازمان فضایی ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی و همچنین گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری در مورد رد لایحه الحاق یک  تبصره به ماده (۵) قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha