خلیل‌زاده: قصد ناراحت کردن هواداران پرسپولیس را نداشتم

تهران- ایرنا- «شجاع خلیل‌زاده» در واکنش به انتقاداتی که پس از انتشار عکسی که پس از معارفه وی در تیم الریان منتشر شد، گفت: قصد ناراحت کردن هواداران پرسپولیس را نداشتم و آنها همیشه برای من محترم هستند.

به گزارش ایرنا، «شجاع خلیل‌زاده» چندی پیش و پس از سفر به قطر، قراردادش را با الریان به امضا رساند اما باشگاه الریان روز گذشته با انتشار عکسی از وی، خبر پیوستن خلیل‌زاده را رسما اعلام کرد. عکسی که باشگاه الریان برای معرفی مدافع ایرانی خود انتخاب کرد، با انتقادات تند علیه خلیل‌زاده همراه بود.

وی اظهار داشت: واقعا قصد نداشتم با این کار هواداران عزیز پرسپولیس را برنجانم اما یکی از مسوولان باشگاه الریان از من خواست که این کار را انجام دهم.

خلیل‌زاده ادامه داد: شما بگویید وقتی یکی از مسوولان باشگاه این کار را از من درخواست کرد آیا می‌توانستم جواب منفی بدهم؟ متاسفانه یکسری از افراد از این عکس سوءاستفاده کردند اما خدا خودش شاهد هست که این کار را برای ناراحت کردن هواداران انجام ندادم. مسوول باشگاه از من چنین درخواستی داشت و من هم با  درخواست او این کار را انجام داد.

مدافع جدید تیم فوتبال الریان قطر تصریح کرد: قصد من ناراحت کردن هواداران عزیز پرسپولیس نبود چرا که آنها همیشه برای من محترم و مهم هستند. اگر این کار من باعث ناراحتی شده از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که هیچ قصدی برای ناراحت کردن آنها نداشتم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha