۷ آبان ۱۳۹۹، ۷:۲۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84088613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار شغل با مصوبات کارگروه تسهیل کردستان تثبیت شد

سنندج - ایرنا - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نتیجه جلسات و مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این استان تثبیت و ایجاد اشتغال ۲ هزار نفر بوده است.

پیمان الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری، ۴۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کمیته‌های تخصصی و جلسات فرعی و اصلی در استان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه طی این جلسات ۳۸۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: این جلسات ۵۱۱ مصوبه داشت که ۵۰ درصد آن تاکنون اجرایی شده و مابقی هم در دست اقدام است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: نتیجه جلسات کارگروه و بررسی پرونده‌ها منجر به تثبیت و ایجاد اشتغال یک هزار و ۹۱۷ نفر در استان شد.

الماسی با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اقدامات تاثیرگذار دولت در حمایت از تولیدکنندگان و بازگشت واحدها به چرخه تولید است، یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری، ۲۰ واحد تولیدی راکد استان نیز با حمایت کارگروه احیا می‌شوند.

در حال حاضر ۸۶۸ پروانه بهره برداری صنعتی در استان کردستان با سرمایه گذاری سه هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۷ هزار و ۲۲۸ نفر وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha