۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 84080567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار رحیمی: پلیس در مقابل عناصر فاسد کوتاه نمی‌آید

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: میدان را در مقابل عناصر ضد حیا و عفاف خالی نمی‌کنیم و در مقابل این افراد فاسد کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در همایش پلیس آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: تهمت‌ها را می شنویم اما به هیچ وجه از هدف ارزشمند و والای خود در برابر برهم‌زنندگان نظم و امنیت کوتاه نمی‌آییم.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اسیر جوسازی‌ها نشده و به فحش و افترای افراد فرصت‌طلب اهمیتی نمی‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: عزم ناجا در انجام ماموریت‌ها و وظایفش جزم‌تر از گذشته است و با قاطعیت در مسیر خود حرکت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: ناجا در خط اول امر به معروف و نهی از منکر حرکت می‌کند زیرا اصلی‌ترین و مهمترین وجه حکومت اسلامی «امر به معروف و نهی از منکر» است و باید مانند تمامی فرایض واجب آن را جزو واجبات روزانه قرار داد.

سردار رحیمی عنوان کرد: دشمن با انواع ترفندها، شعارهای مختلف و اشکال و برنامه‌های گوناگون، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه از بین ببرد.

وی ادامه داد: تفکر استعماری و انگلیسی که می‌گوید «عیسی به دین خود و موسی به دین خود» یا اینکه «مسائل شخصی هرکس به خودش مربوط است» با هدف کمرنگ کردن مقوله ارزشمند امر به معروف مطرح می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی طلایه‌دار امر به معروف و نهی از منکر و عملیاتی و اجرایی کردن آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان داشت: همانگونه که پلیس با سارقان، مجرمین، مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان مبارزه می‌کند با ترویج‌دهندگان بی‌بند و باری و عفت‌زدایی در جامعه هم مقابله کرده در برابر آنها کوتاه نخواهد آمد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه دستگاه قضا همواره در کنار ناجاست و رییس دستگاه قضا بر همراهی این نهاد با نیروی انتظامی تاکید دارد، یادآور شد: پلیس از امنیت اخلاقی، اقتصادی، اجتماعی و عمومی غافل نشده است و به موضوعات به صورت تک بعدی نمی‌نگرد بلکه تمامی ابعاد را در نظر می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در تمامی بخش‌ها فعال بوده و در بخش امنیت اخلاقی با قدرت وارد عمل می‌شود، افزود: در سه بخش امنیت اخلاقی و موضوعات آشکار، لایه‌های فساد پنهان و حوزه فضای مجازی با برنامه مدون وارد عمل می‌شویم و پیش می‌رویم.

به گزارش ایرنا در پایان همایش پلیس، آمران به معروف و ناهیان از منکر از چندین نفر از فعالان این بخش قدردانی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha