نام نویسی بیمه درمان تکمیلی اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز  شد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همزمان با سراسر کشور از امروز چهارشنبه در این استان آغاز شد و تا دوم آبان ماه ۱۳۹۹ نیز ادامه دارد. 

محمدعلی پیرسبزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نام نویسی ویژه آن عده از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور و کهگیلویه و بویراحمد است که عضو صندوق اعتباری هنر باشند. 

وی افزود: هدف از این اقدام تکمیل زنجیره خدمات بیمه ای صندوق اعتباری هنر برای هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انجام این نام نویسی در کشور و استان بدون تمدید است. 

پیرسبزی عنوان کرد: این نام نویسی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از طریق وب سایت صندوق اعتباری هنر به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام می شود. 

وی ابراز داشت: بر اساس قرارداد منعقده با بیمه «سرمد» خدمات بیمه تکمیلی به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور و کهگیلویه  و بویراحمد همانند سال گذشته در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه با پوشش ها و حق بیمه متفاوت ارائه می شود. 

پیرسبزی گفت: بر این اساس متقاضیان جدید می توانند با انتخاب یکی از این طرح ها افراد زیر تکفل خود را نیز در همان طرح نام نویسی کنند. 

وی اظهار داشت: اعضایی که سال گذشته از خدمات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر برخوردار بوده و بیمه تکمیلی فصل تابستان آنها از سوی صندوق تمدید شد با پرداخت حق بیمه (سهم فرد و افراد زیر تکفل) طرح فعلی خود، تا پایان قرارداد از مزایای بیمه تکمیلی همان طرح بهره مند می شوند. 

پیرسبزی افزود: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل مشمول بهره ‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می ‌شوند و  مابقی هزینه نیز بر عهده صندوق است و قرارداد بیمه تکمیلی از اول مهرماه امسال تا ۳۱ شهریورماه سال آینده برقرار خواهد بود. 

وی بیان کرد: تمامی خدمات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ملی «بیمانو» ارائه می شود و بر اساس مقررات نیز ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی منوط به نام نویسی در سامانه هنر کارت است. 

کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، ۱۷ هفته نامه، پنج ۲ هفته نامه، ۲ ماهنامه، ۶ فصلنامه و ۳۴ سایت و پایگاه خبری و اطلاع رسانی  مجوزدار است. 

افزون بر ۱۵۰ نفر اعم از مرد و زن به عنوان خبرنگار و اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha