۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
کد خبر: 84062986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد آموزشی ۱۲ کلاسه خیرساز در نوشهر افتتاح شد

نوشهر - ایرنا - یک واحد آموزشی ۱۲ کلاسه‌ خیرساز روز شنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان شهرستانی در روستای کهنه سرا بخش مرکزی نوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این واحد آموزشی با زیر بنای آموزشی ۲ هزار مترمربع، در زمین مدرسه قدیمی به مساحت ۲هزار متر مربع و با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان از سال ۹۱ تا سال ۹۸ از سوی یک خیر ساخته شد.

این واحد آموزشی در قالب مجتمع آموزشی صفا برای دانش آموزان دختر و پسر روستای کهنه سرا بخش مرکزی شهرستان ساخته شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در آئین افتتاح این واحد آموزشی گفت : در دنیای امروز آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش بسزایی دارد و این دانش آموزان در توسعه آینده کشور تاثیرگذار هستند.

علیرضا سعدی‌پور افزود : به همین خاطر آموزش و پرورش تلاش می کند تا دانش آموزانی خلاق، فعال و شاداب تربیت کند و نگرش ها به تعلیم و تربیت از سمت نمره گرفتن و حفظ کردن مطالب باید به سمت مهارت آموزی، خلاقیت، تفکر و کارآفرینی تغییر نماید.

وی همچنین با اشاره به تلاش خیرین مدرسه ساز برای ساخت واحدهای آموزشی اظهار داشت:  اقدام ارزشمند این افراد در زمینه مدرسه سازی برای همیشه در جامعه ماندگار خواهد بود.

همچنین علاوه بر افتتاح این واحد آموزشی ، عملیات اجرایی یک سالن ورزشی چند منظوره به وسعت یک هزار و ۱۰ متر مربع با طرح و نقشه اسکلت فلزی از سوی نوسازی مدارس استان و ساخت توسط فرد خیر در حیاط دبستان مختلط صائب در روستای خیررودکنار بخش مرکزی با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان شروع شد.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری نوشهر بیش از ۲۲ هزار دانش آموز و نوآموز و ۱۴۱ مدرسه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha