تردد در جاده‌های همدان ۱۷ درصد کاهش یافت

۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲
کد خبر: 84060085
تردد در جاده‌های همدان ۱۷ درصد کاهش یافت

همدان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های همدان گفت: در ۶ ماه نخست امسال، نزدیک به ۹۰ میلیون خودروی سبک و سنگین در جاده‌های این استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش دارد.

سعید کریمی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد تردد در حالی ثبت شده است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۸ میلیون تردد در این محورها به ثبت رسیده بود.

وی افزود: نرخ تردد روزانه سال ۱۳۹۹ به طور میانگین ۵۰۱ هزار تردد است که این میزان در مدت مشابه، برای سال گذشته ۵۶۸ هزار تردد صورت گرفت.

کریمی اظهار داشت: محور سه راهی بهار - همدان با میانگین روزانه ۵۶ هزار و ۶۰۰ تردد، بیشترین آمار را در بین محورهای جاده‌ای استان دارد، در حالی که این محور در سال گذشته به صورت میانگین روزانه ۸۴ هزار تردد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین می‌شود، عنوان کرد: در این مدت میانگین سرعت تردد خودروها در محورهای استان همدان، ۸۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های همدان ادامه داد: ۲۵ درصد از کل تردد در محورهای همدان، همراه با تخلفات سه‌گانه رانندگی، از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیر مجاز بوده است.

وی اظهار داشت: ۲۵ دوربین نظارت تصویری، ۷۴ دستگاه تردد شمار و ۵۵ دوربین ثبت تخلف دارای کد پلیس در سطح محورهای جاده‌ای همدان فعال هستند.

همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی، پل ارتباطی پنج استان غرب کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha