۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84049087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پس از فسخ با بارسلونا؛

«سوارز» با اتلتیکو توافق کرد

۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰
کد خبر: 84049087
«سوارز» با اتلتیکو توافق کرد

تهران- ایرنا- براساس گزارش‌ها «لوییس سوآرز» با باشگاه بارسلونا بر سر فسخ قراردادش توافق کرده و در مورد مسائل شخصی نیز با باشگاه اتلتیکومادرید به تفاهم رسیده است.

به گزارش ایرنا، «رونالد کومان» سرمربی جدید آبی اناری‌ها به این باشگاه اعلام کرده است که به سومین گلزن برتر کاتالان‌ها نیازی نداشته و این بازیکن باید بدنبال باشگاه جدیدی باشد.

سوآرز ۳۳ ساله که هنوز یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد، با این مقامات این تیم برای فسخ این قرارداد به توافق رسیده است.

نشریه موندو دیپورتیوو اعلام کرد که سوآرز با اتلتیکومادرید بر سر قراردادی به مدت دو فصل به توافق رسیده و این در حالی است که تیم مادریدی باید برای تامین دستمزد مرد اروگوئه‌ای، باید فهرست دستمزدهای پرداختی به بازیکنان خود را کاهش دهد.

گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که یوونتوس با اتلتیکو در حال مذاکره است تا «آلوارو موراتا» را دوباره به خدمت بگیرد. سوآرز به شدت با یووه ارتباط داده شده اما «آندره‌آ پیرلو» سرمربی بانوی پیر گفته است که آمدن ستاره تیم ملی اروگوئه به ایتالیا غیرمحتمل است زیرا اخذ ویزای اتحادیه اروپا برای این بازیکن کار دشواری است.

سوآرز در فصل گذشته بعد از «لیونل مسی» به عنوان دومین گلزن برتر بارسا معرفی شد و پس از پیوستن از لیورپول به این تیم در سال ۲۰۱۴، در مجموع ۲۸۳ بازی ۱۹۸ گل به ثمر رسانده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha