۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۴۰
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84046447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 کرونا مسابقات ورزشی را به ریل مجازی انداخت

کرج - ایرنا- رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشوراعلام کرد: کرونا مسابقات ورزش دانش آموزان  را به ریل مجازی درسال تحصیلی جدید انداخت.

حسین بابویی عصرشنبه درآیین آغازمسابقات شطرنج غیرحضوری دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی استان البرزگفت: هفته دفاع مقدس که یادآور ایثارگرانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی است را گرامی می داریم زیرا مکتب انقلاب ریشه در مکتب حسینی و فرهنگ عاشورایی دارد.

وی با اشاره به اینکه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته آماده برگزاری مسابقات زورخانه ای و پهلوانی کشور بود که به یکباره کرونا آمد، خاطرنشان کرد: شیوع کرونا نه تنها این مسابقه بلکه مسابقات کشتی آزاد و فرهنگی دهه فجر را نیز تعطیل کرد.

وی بیان داشت: تداوم این وضعیت موجب شد تا برنامه ریزی لازم برای تولید محتوا و فیلم های کوتاه ورزش درخانه و یا پویش طناب زنی برای دانش آموزان در استان ها فراخوان شد که دستاوردها و بازتاب خوبی درپی داشت.

وی تصریح کرد: به همین دلیل دستورالعمل لازم برای برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی کشور دربستر فضای مجازی برای سال تحصیلی جدید تدوین شد.

بابویی ادامه داد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مدت ۳۶ سال مسابقات ورزش دانش آموزی در کشور برگزار شده است که با برنامه ریزی مناسب برای برگزاری این مسابقات به صورت غیرحضوری می توانیم جلوی تعطیل شدن این مسابقات مهم را در شرایط بحرانی چون کرونا بگیریم.

وی یادآورشد: تا کنون برای شرکت دراین دوره از مسابقات شطرنج دانش آموزان از استان های مختلف برای شرکت دراین مسابقه ثبت نام کردند.

وی یادآورشد: این دوره از مسابقات برای دختران و پسران از ۲۹ شهریورماه آغاز و تا سوم مهرماه ۹۹ ادامه دارد.

رییس فدراسیون دانش آموزی یادآورشد: ارزیابی آنلاین این مسابقات را داوران با تجربه کشوری برعهده دارند.

وی تاکید کرد: فدراسیون  دانش آموزی زمینه فعالیت  ورزشی  در۳۰ رشته را برای دانش آموزان فراهم آورده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha