توضیح پلیس درمورد فیلم دستگیری راننده متخلف

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی از صحنه دستگیری راننده خودرو متخلف توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ احمد خسروی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز پنجشنبه گذشته خودروی گشت انتظامی شهرستان عسلویه یک دستگاه وانت بار را به علت تخلفات حادثه ساز رانندگی متوقف و برای اعمال قانون و بررسی بیشتر قصد انتقال آن به کلانتری را داشتند.

وی افزود:‌ حین انتقال خودرو توسط ماموران انتظامی، تعدادی افراد شرور که دوستان راننده متخلف بودند، به قصد فراری دادن راننده و جلوگیری از انتقال خودرو با ماموران پلیس درگیر می شوند.
 
خسروی ادامه داد: یکی از دوستان راننده، با پاره کردن بند محافظ، محموله قاچاق را از خودرو پایین انداخته و با مامور کلانتری درگیر شده، که این موضوع منجر به دستگیری وی می شود.

 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی گفت:‌ هیچگونه ضرب جرحی از طرف مامور پلیس صورت نگرفته و پلیس متهم را مهار و دستگیر کرده است. 

وی افزود:‌ امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در این خصوص با هیچ کس تعارف ندارد و با اقتدار با برهم زنندگان امنیت و انظباط اجتماعی برخورد خواهد کرد.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha