۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84044893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان کرج پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند

۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبر: 84044893
شهروندان کرج  پروتکل های بهداشتی را  جدی بگیرند

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با ابراز نگرانی از افزایش آمار ابتلا به بیماری ویروسی کرونا در این شهرستان از شهروندان خواست تا به پروتکل های بهداشتی جدی تر عمل کنند.

غفور قاسم پور روز شنبه در جمع مدیران کرج افزود: پیش بینی شده بود که اگر دستورالعمل ها رعایت نشود و موج سفرها اوج بگیرد، پیک سومی را در پیش خواهیم داشت بنابراین با توجه به این امر  باید نگران پاییز و زمستان کرونایی باشیم.

وی ادامه داد:  با توجه به آغاز فصل پاییز و شیوع بیماری های فصلی باید جدی تر از گذشته خود مراقبتی داشت، ضمن اینکه بازارها نیز خود مراکز اصلی شیوع و انتقال این بیماری هستند؛ بنابراین فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی را بعنوان پاشنه آشیل شکست زنجیره کرونا باید مورد توجه قرار داد و از شهروندان نیز می خواهیم که جدی تر از گذشته به توصیه های سلامت توجه کنند.

فرماندار ویژه کرج ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان گفت: تیم بهداشت و درمان باید نفس تازه کند و با تداوم این شرایط علاوه بر کادر درمان، سلامت یک جامعه به مخاطره کشیده خواهد شد.

معاون استاندار البرز همچنین با اشاره به گزارش کمیته‌های آموزش و درمان از شروع سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید کرد که حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان اولویت نخست است و در همین زمینه قرار است کلاس‌ها در چارچوب شرایط هر منطقه، به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.

فرماندار کرج از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش خواست بر رعایت دستورالعمل‌ها نظارت لازم اعمال شود چرا که مدیران مدارس، مسئول اجرای کامل دستورالعمل‌ها هستند و باید از رعایت ضوابط بهداشتی اطمینان حاصل کنند.

براساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان البرز امروز ۶تن از شهروندان براثر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا جان خود را از دست دادند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha