۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84042440
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰ درصد تولیدات فولاد آلیاژی ایران در اختیار سایپا و ایران خودرو قرار می گیرد

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: ۳۰ درصداز تولیدات این شرکت در اختیار شرکت های سایپا و ایران خودرو قرار می گیرد.

علیرضا چایچی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت دخانیات گیلان و افتتاح دستگاه جدید بسته بندی این شرکت اظهار داشت: شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد قرار دارد و خوشبختانه حدود یک سوم از محصولات ما در اختیار دو شرکت مهم خودروسازی داخلی قرار می گیرد.

وی افزود: تولیدات این شرکت به طور معمول میله گرد، چهارگوش و مقاطع فولادی است که سالانه حدود ۵۰۰ هزارتن از این محصولات تولید می شود و همچنین متاقضیان و مشتریان خوبی نیز برای تولیدات خود در اختیار داریم.

وی ادامه داد: محصولات این شرکت در ۱۶ صنعت کاربرد دارد که صنایع خودروسازی ، ابزار آلات صنعتی ، صنایع دریایی و صنایع ریلی از مهمترین صنایعی است که محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران را مورد استفاده قرار می دهند.

چایچی در ادامه به حمایت های صندوق بازنشستگی فولاد کشور از این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: طی حمایت هایی که از این صندوق داشتیم، سود سالانه شرکت از ۱۰۰ میلیارد تومان به یکهزار میلیارد تومان افزایش یافته است که این امر می تواند در گسترش و همچنین اشتغالزایی این شرکت تاثیر مثبت و بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران بیان کرد: علاوه بر حمایت هایی که از این شرکت شده، فرایندهای تولید را بهبود دادیم و همچنین انگیزه پرسنل را افزایش دادیم که توانستیم این شرکت را به سود دهی مناسبی رسانده و امیدواریم که این روند همچنان طی شود.

دستگاه جدید بسته بندی سیگار مجتمع دخانیات گیلان روز چهارشنبه با حضور رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، سیاوش افضلی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ، علیرضا چایچی  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران و مسئولان شرکت دخانیات گیلان در رشت رسما راه اندازی شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha