۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۰۸
کد خبر: 84038726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: از استعداد جوانان برای موفقیت در صحنه جهانی استفاده کنیم

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه جوانان ما قابلیت درخشش در دنیا را دارند گفت: مسوولان باید بسترهای مناسب را آماده کرده و از استعداد آنها برای موفقیت در عرصه جهانی استفاده کنند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری روز دوشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری و نخبگان قرآنی دانش‌آموزی استان افزود: این رویداد بزرگ قرآنی که با همت افراد زیادی صورت گرفت نشان‌داد که اگر زمینه برای جوانان فراهم شود قابلیت‌ خوبی در ابعاد معنوی و قرآنی دارند.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه یزد، وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صحیح و فراهم آوردن زمینه رشد جوانان می‌توان آنها را در مسیر تکامل،  ارتقای معنوی و علمی و  استحکام پایه‌های اعتقادی و دینی هدایت کرد تا استعدادهای نهفته خود را هویدا کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به تاسیس بنیاد صحیفه سجادیه در استان اظهار کرد: امیدواریم در حیطه صحیفه سجادیه حرکت‌های چشم‌گیری و پیشرفت‌های خوبی در استان شاهد باشیم.

ناصری یزدی گفت: زمینه و استعداد دینی، علمی، تحقیق، مباحث معنوی و پژوهشی در ذات مردم یزد وجود دارد که ثروت با ارزشی محسوب می‌شود، این ثروت مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم همه سازمان‌ها، آموزش و پرورش، آموزش عالی، علمی و فرهنگیان برنامه‌ریزی به خصوصی در ارتقای فرهنگ قرآن و عترت داشته باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه زمین خوردن و پیشرفت کشور دست جوانان است بیان کرد: با تفکر، تدین و تعقل دانش‌آموزان آینده کشور به سمت خدا و حفظ اصالت‌ها حرکت کرده و در علم و کمال رشد کرده و صادرکننده علم می‌شویم.

ناصری یزدی گفت: امام پرده‌های ظلمت را برداشت و مردم ایران دوست و دشمن را شناختند، حقیقت و توانایی خود را درک کردند و با لطف و عنایت پروردگار در مسیر حق و حقیقت و ترویج قرآن و عترت حرکت می‌کنیم.

استان یزد حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha