اعضای باند فساد در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

یاسوج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده ای هنرمند نما با سو استفاده از زنان و دختران و ترویج فرهنگ برهنگی، تصاویر و فیلم های مبتذل و گاهی نزدیک به مستهجن تهیه و در فضای مجازی منتشر می کردند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دادگستری استان دستگیر شدند.

سید علی ملک حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال های اخیر عده‌ای از مجرمین درلباس هنرمند، با سو استفاده از فضای مجازی و به ویژه اپلیکیشن اینستاگرام و احساس اطمینان کامل از اینکه، اقدامات مجرمانه آنها قابلیت ردیابی و رصد را ندارد، مبادرت به فعالیت های زشت و مجرمانه در فضای مجازی کرده اند.

وی به افرادی که در پوشش هنرمند در فضای مجازی اقدام به تهیه و پخش کلیپ های مبتذل می کنند، هشدار داد و افزود: شایسته است کسانی که در این مسیر فعالیت می کنند، در رفتار و اعمال خود تجدید نظر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورتی که از اقدامات خود دست بر نداشته و عزت و شرف مردم این استان را، با اقدامات مجرمانه و خلاف دین و اخلاق ، تحت شعاع قرار دهند، بدانند دیر یا زود، قطعاً به سرنوشت این مجرمین گرفتار خواهند شد.

ملک حسینی ابراز داشت: برخی از آنها حیثیت و آبرو و شرف اقوام شریف ساکن استان کهگیلویه و بویراحمد را تحت شعاع خود قرار داده بودند.

وی با اشاره به این که این مجرمان فعالیت های مجرمانه را  در همین حد هم متوقف نکردند، گفت: این هنرمند نما ها علیرغم تذکرات مکرر و پیشگیرانه مقامات قضایی به ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، اقدام به عقد قرارداد های بسیار گران قیمت و تهیه و ضبط فیلمهای عروسی  زننده به سبک برهنگی از برخی افراد و زوج ها، حتی در کشورهای همسایه و در تورهای مبتذل کرده و این فیلم ها و تصاویر را در برخی صفحات اینستاگرامی منتشر می کردند.

ملک حسینی تاکید کرد: دعوت جوانان به فساد و ابتذال، اقدام زشت دیگر برخی از این افراد بود.

وی عنوان کرد: این اشخاص آن قدر احساس امنیت می کردند که به صراحت  با دعوت از جوانان، از آنها در مجالس پارتی و عروسی یا جشن تولد به سبک غربی و حتی زننده تر از آن، تصاویر آن را با دو هدف کسب درآمد و نام و نشان و ترویج بی بند و باری جنسی در فضای مجازی منتشر می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، با هماهنگی دستگاه قضایی و طی عملیات های پیچیده  و زمان بر و پس از رصد فضای مجازی، در جایی که این مجرمین حتی فکرش را نمی کردند رصد و در زمانی که حتی تصور آن را نداشتند، دستگیر شدند.

ملک حسینی تصریح کرد:هیچ جایی درکشور یا حتی فضای خارج از کشور، برای مجرمین امن نبوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن، هر زمانی که بخواهند، می توانند مجرمین را در مخفی ترین و محرمانه ترین پوشش ها، نیز در تور خود داشته و رصد، نظارت و حتی دستگیر کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha