۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبر: 84029037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر دفاع هند دیدار با همتای ایرانی خود را بسیار سازنده توصیف کرد

دهلی نو-ایرنا- راجنات سینگ وزیر دفاع هند روز یکشنبه پس از دیدار خود با امیر حاتمی وزیر دفاع ایران در توییتی از این دیدار ابراز رضایت کرده و آن را سازنده و مثبت دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از صفحه رسمی وزیر دفاع هند در توییتر، راجنات سینگ در پیام خود نوشت: با فرمانده امیر حاتمی وزیر دفاع ایران یک دیدار بسیار مثبت و خوبی داشتم. در این دیدار، ما در خصوص مسائل امنیتی منطقه‌ای از جمله افغانستان و همچنین همکاری‌های دوجانبه گفت و گو کردیم. 
به گزارش نشریه "اکونومیک تایمز"، دفتر وزارت دفاع هند در بیانیه‌ای جداگانه در خصوص دیدار وزیران دفاع ایران و هند گفت: هر دو مقام هندی و ایرانی، روش‌های موجود برای پیشبرد همکاری‌های دو جانبه را بررسی کرده و در مورد مسایل امنیتی منطقه‌ای از جمله صلح و ثبات در افغانستان به تبادل نظر پرداختند. 
در ادامه این بیانیه آمده است: دیدار وزیران دفاع هند و ایران در فضایی دوستانه و گرم برگزار شد و مقامات دو کشور بر روابط تاریخی فرهنگی، زبانی و تمدنی هند و ایران تاکید کردند. 
راجنات سنگ وزیر دفاع هند پس از پایان سفر خود در روسیه به ایران سفر کرد. 
وی پیش از سفر خود به ایران در توئیتی نوشت: مسکو را به مقصد تهران ترک می‌کنم تا با فرمانده امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران دیدار داشته باشم. 

راجنات سینگ روز چهارشنبه ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) به منظور شرکت در نشست مشترک "وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای"، "اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع" و "سازمان پیمان امنیت جمعی" به روسیه سفر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha