۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84025369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار قطعه طیور فاقد مجوز حمل در شهرستان سلطانیه کشف و ضبط شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: تعداد سه هزار و ۱۰۰ قطعه طیور فاقد مجوز حمل از سوی عوامل انتظامی این شهرستان، کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین اصانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران یگان امداد شهرستان سلطانیه حین گشت زنی در شهر به ۲ دستگاه کامیون حمل طیور مشکوک و جهت بررسی موضوع، این خوردوها را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی های به عمل آمده از سوی ماموران انتظامی حاضر در محل، مشخص شد رانندگان فاقد مجوز حمل از مبادی ذیربط بوده و در بازرسی از کامیون ها، این تعداد مرغ زنده را که به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود، ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: ارزش ریالی این تعداد طیور کشف و ضبط شده از سوی کارشناسان پلیس بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی این شهرستان معرفی شدند.

اصانلو، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و این نیرو با هرگونه قاچاق برابر با قانون برخورد می کند و از عموم مردم نیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک،  موضوع را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

به گزارش ایرنا، ۱۲ مرداد ماه امسال نیز، تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل به ارزش تقریبی بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال، از سوی پلیس این شهرستان سلطانیه، کشف و ضبط شد.

ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان حین گشت زنی در شهر سلطانیه به یک دستگاه کامیون حمل طیور مشکوک شده و به منظور بررسی، آن را متوقف کردند و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این مرغ به مقصد استان‌های مرکزی کشور بارگیری شده بود که در این رابطه نیز راننده به عنوان متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

دهه سوم مرداد ماه سالجاری نیز تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده و چهار راس گاو فاقد مجوز حمل به ارزش تقریبی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از درون ۲ دستگاه کامیون، توسط پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد و ۲ متهم پرونده نیز به مرجع قضایی تحویل شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha