قدردانی رئیس سازمان اوقاف از هیات‌های مذهبی و خدام امامزادگان

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از مدیران کل، روسای ادارات اوقاف، هیات امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه، مبلغان، ذاکران و هیات مذهبی به دلیل اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان اوقاف، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی روز سه شنبه در این پیام آورده است: خداوندا، مخصوص توست ستایش شکرگزاران در مصیبت زدگی ایشان، ستایش خدای را در عظمت و بزرگی مصیبتم. خدایا شفاعت حسین (ع) را در روز ورود به صحرای محشر روزی ام گردان(فراز پایانی زیارت عاشورا). بر خود لازم می دانم از بصیرت بالا و معرفت الای عزاداران سیدالشهداء(ع) در تعظیم شعائر الهی و اقامه عزای حضرت اباعبداالله الحسین(ع) تقدیر و تشکر نمایم.

در این پیام آمده است: نظر به شرایط به وجود آمده در کشور، از ماهها قبل دوستان و دشمنان نسبت به نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم اظهار نظر نمودند؛ رعایت دستورالعمل های صادره از سوی مراجع ذیربط توسط عزاداران و هیئات مذهبی و در عین حال اقامه باشکوه عزای خامس اهل کساء حضرت اباعبداالله الحسین(ع) و انعکاس آن از رسانه های جمعی مراتب شکرگزاری اینجانب را به دنبال داشت.

خاموشی افزود: بی تردید رهنمود داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت االله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) در هدایت مومنین و ترسیم خط مشی عزادرای ها و کمک های مومنانه در فرمایشات ایشان در روز عید سعید قربان تکیف را بر همگان روشن نمود.

رییس سازمان افزود: در پایان از مجاهدت های خالصانه و تلاشهای شبانه روزی مدیران کل، روسای ادارات اوقاف و هیئات امنا و خدام محترم امامزادگان و بقاع متبرکه و نیز از مبلغین، ذاکران و هیئات مذهبی در اجرای شایسته برنامه های عزاداری کمال تشکر و امتنان را داشته و از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات ایشان را در خدمتگزاری به این آستان مقدس و ذراری پاک ایشان خواستارم.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha