۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84021855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر ورزش: از هاکی روی‌یخ زنان حمایت می‌کنیم

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷
کد خبر: 84021855
معاون وزیر ورزش: از هاکی روی‌یخ زنان حمایت می‌کنیم

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، گفت: سعی ما حمایت از رشته مهیج هاکی روی‌یخ زنان است تا آنان مسیر خود را تا رسیدن به موفقیت با قدرت طی کنند.

«مهین فرهادی‌زاد» روز دوشنبه در جریان نخستین اردوی انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ زنان در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: رشته‌هایی چون اسکیت و هاکی از هیجان بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی زنان و مردان با توجه به علاقه و ویژگی‌های خود در این ورزش‌ها شرکت می‌کنند و ما هم از آن استقبال می‌کنیم.

وی افزود: دختران ما نیز در رشته اسکیت و هاکی تلاشی را در گذشته نه‌چندان دور از خود نشان دادند. آنها به همه ثابت کردند که با همه تجربیات کم خود و زمان اندکی که برای آمادگی داشتند برای حضور در بازی‌های آسیایی کار سنگینی را به اتمام رسانده و به موفقیت رسیدند.

فرهادی‌زاد ادامه داد: بنابراین ما از این دختران استقبال می‌کنیم که با پوشش اسلامی و تمام تلاش و با همه هیجانی که دارند در رشته سنگینی چون اسکیت و هاکی حضور می‌یابند. امیدوارم دختران با همه تلاشی که دارند و حمایتی که فدراسیون انجام می‌دهد به افتخار برسند؛ ما نیز در وزارت ورزش سعی بر حمایت از آنان داریم.

وی افزود: نخستین رشته‌ای که زنان ورزشکار کشورمان در بازی‌های آسیایی حضور یافتند در رشته تیراندازی بود که مهارت آنان در تیراندازی توانست این ورزشکاران را شاخص کند اما رشته اسکیت و هاکی علاقمندان خاص خود را دارد که این دختران الگویی برای دیگران خواهند بود. هماهنگی تمرینات آنان کار سنگینی است و مسوولان در این بخش امکانات لازم را فراهم می‌کنند.

فرهادی‌زاد عنوان کرد: باید از همکارانی که این زمین را در اختیار زنان هاکی قرار دادند تشکر کنم که کمک زیادی به رشد آنان خواهد کرد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha