۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۷:۰۱
کد خبر: 84022153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس انجمن اسکیت هاکی: سال آینده در آسیا می‌درخشیم

تهران- ایرنا- رییس انجمن اسکیت هاکی گفت: کرونا ضربه‌ای جدی برای تیم ملی هاکی روی یخ محسوب می‌شود اما امیدواریم تا سال آینده در آسیا بدرخشیم.

«کاوه صدقی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نخستین تست انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ زنان روز گذشته برگزار شد و این مسیر ٢٠ سال پیش روی اینلاین هاکی شروع شد و تیم بسیار خوبی در بخش زنان و مردان داریم که در مردان قهرمان آسیا و در زنان سومی قاره کهن را کسب کردیم.

وی افزود: با این ظرفیتی که وجود داشت و زیرساختی که در بازار بزرگ ایران داریم توانستیم عضو فدراسیون جهانی هاکی روی یخ شویم و اردیبهشت ماه اولین حضور رسمی را در چلنج کاپ آسیا در بخش زنان در فیلیپین و در بخش مردان در سنگاپور خواهیم داشت.

رییس انجمن اسکیت هاکی عنوان کرد: تیم ما برای اعزام به این رقابت‌ها ٢٣ نفره خواهد بود و از بین ٤٠ نفر از بهترین‌ها که امروز در انتخابی شرکت کرده‌اند تنها ٣٠ نفر به اردو دعوت می‌شوند. محدویت‌های جدی به خاطر کرونا داریم اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین بازی را در آسیا ارایه دهیم. کرونا به رقبای اصلی ما چون تایوان ضربه‌ای نزده اما ما از این قضیه ضربه می‌خوریم و امیدوارم با رعایت پروتکل بهداشتی و حتی تمرینات آنلاین بتوانیم سال آینده با مدال خوشرنگ در این ورزش در آسیا بدرخشیم.

وی ادامه داد: این رشته به جهت پوششی که در آن است برای زنان ایرانی بسیار جذاب خواهد بود و در آینده دختران بیشتری سمت آن خواهند آمد. صد البته نه تنها باعث شادی و سلامتی آنان می‌شود بلکه سبب افتخارآفرینی هم خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha