۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84020261
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تمامی گروه‌های خونی در خراسان جنوبی مورد نیاز است

۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸
کد خبر: 84020261
تمامی گروه‌های خونی در خراسان جنوبی مورد نیاز است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مراکز انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا در قالب طرح "نذر خون" میزبان اهداکنندگان خون هستند و در استان به همه گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های منفی نیاز داریم.

ابراهیم میری مقدم روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به اینکه امسال هیات‌های عزادار در روزهای تاسوعا و عاشورا حرکت نمی‌کنند، در بیرجند مرکز خونگیری قائم در ۲ نوبت صبح و عصر و مراکز خونگیری سایر شهرستان‌ها، صبح‌ها آماده خونگیری از عزاداران امام حسین (ع) هستند.

وی افزود: ۲ مرکز خونگیری شهرستان بیرجند و مراکز قاین و طبس در سایر روزهای محرم و صفر نیز هر روز صبح‌ها و مرکز خونگیری فردوس روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ میزبان مردم استان برای اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مردم نگران نباشند، تمامی اصول بهداشتی در مراکز خونگیری رعایت می‌شود و نباید به خاطر ترس از کرونا از اهدای خون خودداری کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افراد می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی nobatdehi.ibto.ir برای دریافت نوبت اهدای خون اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha