۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84018782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار مبتلایان به کرونا در خلخال کاهش یافت

۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84018782
شمار مبتلایان به کرونا در خلخال کاهش یافت

اردبیل _ ایرنا _ معاون دانشکده علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت خلخال گفت: شمار مبتلایان به کرونا و بسترهای کرونایی بیمارستان این شهرستان کاهش یافت.

به گزارش ایرنا ،پرویز وکیلی روز پنجشنبه در جلسه ستاد قرارگاه زیستی خلخال اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته بسترهای کرونایی بیمارستان امام خمینی این شهر از ۱۴ نفر قبلی به هشت نفر کاهش یافته ، ضمن اینکه امروز پذیرش جدید کرونایی در این مرکز درمانی نداشتیم.

وی گفت: فوتی‌های ناشی از کرونا نیز در این مدت صفر بود.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو و احتمال افزایش مسافران و میهمانان این شهرستان در تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم بویژه عزاداران حسینی توصیه کرد حتی برای لحظه‌ای از رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا غفلت نکنند.

رییس مرکز بهداشت خلخال افزود: کرونا همچنان در کمین مردم بوده و بی‌توجهی به هشدارهای بهداشتی و موارد پیشگیرانه از این ویروس منجر به افزایش شمار مبتلایان به کرونا شده و احتمال وقوع بحران کرونا را تشدید خواهد کرد.

رضوان صادقی ، معاون امور عمرانی فرماندار و مسوول ستاد قرارگاه زیستی خلخال نیز در این جلسه گفت: برگزاری آیین‌های سوگواری روزهای پایانی دهه اول محرم امسال متفاوت از سال‌های گذشته بود و در تاسوعا و عاشورای حسینی برگزاری مراسم عزاداری در امامزاده‌ها ،بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ممنوع بوده و اعضای هیات امنای این اماکن مذهبی مسوولیت اجرای محدودیت‌های اعمال شده برای پیشگیری از شیوع کرونا را عهده‌دار هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha